اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش
سرخط خبرها

نقل و انتقالات و دوجین ستاره روی هوا| زمستان داغ با دژاگه، قاسمی‌نژاد و ...!

  • کد خبر: ۵۸۶۳۸
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
نقل و انتقالات و دوجین ستاره روی هوا| زمستان داغ با دژاگه، قاسمی‌نژاد و ...!
با آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی باید منتظر اخبار داغ و جذاب حول ستاره هایی باشیم که هر شازدهم تیم لیگ برتری آرزوی داشتنشان را دارد. از اشکان دژاگه تا امین قاسمی نژاد و البته مهدی کیانی.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم‌های لیگ‌برتری از ابتدای اسفندماه می‌توانند برای تقویت تیم خود در نیم‌فصل دوم لیگ بیستم به فعالیت در بازار نقل‌و‌انتقالات بپردازند. پس از اتمام دیدار‌های دور رفت بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران و برگزاری دیدار معوقه پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان، فصل نقل‌و‌انتقالات زمستانی از دوم اسفندماه آغاز می‌شود و باشگاه‌ها می‌توانند بازیکنان مدنظر کادرفنی خود را جذب کرده و بازیکنان مازاد نیز تغییری در باشگاه فوتبالی‌شان ایجاد کنند.

استقلال تهران

یکی از شایعات داغ درباره آبی‌پوشان، احتمال جدایی سیدحسین حسینی در بازار زمستانی است؛ دروازه‌بانی که احتمال دارد برای حضور فیکس در ترکیب بخواهد استقلال را به مقصد تیم دیگری ترک کند.
مهدی کیانی، میلاد جهانی، علی علیزاده، حامد پاکدل و امین قاسمی‌نژاد از جمله بازیکنانی هستند که مدنظر محمود فکری هستند و مدیران باشگاه استقلال در تکاپو برای جذب این بازیکنان هستند.

سپاهان اصفهان

اگر سپاهان بخواهد ورودی به بازار نقل‌و‌انتقالات داشته باشد، امید ابراهیمی و احسان حاج‌صفی ۲ بازیکن مدنظر این باشگاه خواهند بود؛ با‌این‌حال سه‌چهار بازیکن تیم به‌دلیل فرصت‌نیافتن حضور در ترکیب اصلی تیم، از جمع طلایی‌پوشان جدا می‌شوند. از جمله رضا دهقانی، مهدی کیانی و‌... که پیشنهاد‌های خوبی از تیم‌های دیگر دارند و به‌دنبال جدایی هستند.

پرسپولیس تهران

سعید حسین‌پور از پرسپولیس جدا خواهد شد و زمزمه‌هایی نیز درباره علی شجاعی و محمد انصاری وجود دارد. انصاری باوجود بهبود مصدومیت حتی به‌عنوان بازیکن تعویضی هم وارد زمین نشده و شاید ۶ ماه مانده به اتمام قرارداد، راهی تیم دیگری شود.

اولویت پرسپولیس برای تقویت در نیم‎فصل، خرید مدافع میانی است. علی نعمتی و فرشاد فرجی از شهرخودرو و علی ابراهیمی از گزینه‌های مدنظر گل‌محمدی هستند. همچنین شایعاتی درباره خرید امین قاسمی‌نژاد، آقای گل تیم شهرخودرو، وجود دارد.
حامد پاکدل یکی از گزینه‌های مدنظر یحیی گل‌محمدی برای تقویت پرسپولیس است که البته باید رضایت مدیران آلومینیوم نیز برای جدایی پاکدل از این باشگاه اراکی اخذ شود.

صنعت نفت آبادان

نفتی‌ها در پیش از آغاز لیگ بیستم، روز‌های پر استرسی را سپری کردند و در بازه‌ای کوتاه‌مدت، خرید‌های خود را انجام دادند؛ البته صنعت‌نفت خروجی‌های بسیاری هم داشت، اما به نظر می‌رسد این تیم تغییرات چندانی را در نقل و انتقالات زمستانی نداشته باشد. البته احتمال جدایی بازیکنانی از این تیم وجود دارد.

فولاد خوزستان

بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی فولاد از سوی فیفا باعث شده تا این تیم نتواند در نقل و انتقالات زمستانی فعالیت داشته باشد.
سینا مریدی و فرزاد جعفری بازیکنانی هستند که با نظر جواد نکونام می‌توانند از جمع فولادی‌ها جدا شوند.

گل‌گهر سیرجان

پیشنهاد استقلال برای خرید علیزاده، به دغدغه مدیران گل‌گهر بدل شده است و آن‌ها نمی‌خواهند هافبک‌دفاعی خود را به‌آسانی از دست بدهند. گویا در مذاکرات با مدیران استقلال، پیشنهاد معاوضه هم مطرح شده است؛ اما هنوز تکلیف انتقال علیزاده مشخص نیست.

تراکتور تبریز

گفته می‌شود احسان حاج‌صفی، اشکان دژاگه، سعید مهری، میثم تیموری، محمد عباس‌زاده و مهدی تیکدری بازیکنانی هستند که مورد‌توجه سایر تیم‌ها هستند و باید دید واکنش تراکتور به فروش این بازیکنان چه خواهد بود. بعید به نظر می‌رسد که مدیران تراکتور با جدایی ستارگان تیمشان موافقت کنند.

مس رفسنجان

رحیم زهیوی یکی از بازیکنان مس است که پس از گذراندن یک نیم‌فصل در رفسنجان، برای ادامه لیگ بیستم از جمع شاگردان ربیعی جدا شده و هنوز مقصد بعدی او مشخص نیست.

پیکان تهران

از ظهر دیروز شایعاتی مبنی‌بر توافق باشگاه پیکان با روح‌ا... سیف‌اللهی به گوش می‌رسد و گویا بازیکن نیم‎فصل اول شهر‌خودرو در ادامه لیگ بیستم با پیراهن پیکان به میدان خواهد رفت.

شهر‌خودرو

به نظر می‌رسد با توجه به جدایی جلالی‌راد و تمرینات پرفشار مهدی رحمتی، سرمربی شهر خودرو در نیم‌فصل دوم نامش را به فهرست بازیکنان اضافه خواهد کرد تا در ادامه لیگ، در ۲ نقش کارش را دنبال کند.
در روز‌های گذشته، روح‌ا... سیف‌اللهی و سعید جلالی‌راد از جمع شاگردان رحمتی جدا شده‌اند و اخبار زیادی درباره جدایی دیگر‌بازیکنان شهر‌خودرو از‌جمله امین قاسمی‌نژاد، علی نعمتی و فرشاد فرجی مطرح است.

ذوب‌آهن اصفهان

فرهاد مجیدی و ساکت الهامی جدی‌ترین گزینه‌های هدایت ذوبی‌ها در نیم‎فصل دوم لیگ بیستم هستند. از علیرضا منصوریان و مجتبی حسینی به‌عنوان دیگر‌گزینه‌های مدیران این باشگاه برای پذیرش هدایت ذوب‌آهن یاد می‌شود.

نساجی مازندران

شنیده می‌شود سعید حسین‌پور، هافبک‌دفاعی جوان پرسپولیس، که به‌دنبال جدایی از جمع سرخ‌پوشان است، به‌صورت قرضی در ادامه فصل در تیم نساجی کار خود را دنبال می‌کند.
از رضا جلالی ثابت به‌عنوان دیگر‌خرید نساجی در نیم‎فصل دوم یاد می‌شود؛ ضمن آنکه مذاکراتی از‌سوی مدیران باشگاه نساجی برای جذب دوباره حسن جعفری، دفاع‌راست شهر‌خودرو، انجام شده است. حضور در انتهای جدول باعث شده تا مدیران نساجی به‌دنبال تقویت تیم خود باشند و اولین خرید این تیم با نظر جلالی، سعید جلالی‌راد، سنگربان شهر‌خودرو، بوده که به‌صورت قرضی نیم‌فصل دوم را در نساجی بازی می‌کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->